Explosive Jake (2019)

PlayStation Vita / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC
Puzzle / Action

Ontwikkeld door PigeonDev
Uitgegeven door PigeonDev, Sometimes You en Eastasiasoft

Help het kleine skelet om zich met explosies een weg te banen uit de donkere kerker zonder zelf te ontploffen. Explosive Jake is een klassiek arcadespel. Niet alleen mensen zijn bang van duistere ondergrondse kerkers. Onze held - een klein skelet met een ongezonde drang naar explosies - probeert te ontsnappen uit gevaarlijke kasteelkerkers. Help hem om vijanden te vermijden en al knallend uit de kerker weg te komen.