Neverlast (2019)

PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Sabec
Uitgegeven door Sabec

Je bent een roekeloze held uit een vervlogen tijdperk en je kasteel wordt belegerd door de duistere krachten. Gewapend met meer dan twintig spreuken en zeven verschillende zwaarden moet je de demonen zo snel mogelijk elimineren omdat elke seconde dat de bliksem passeert die de demonen voortbrengt, in intensiteit toeneemt waardoor meer en meer demonen op je afkomen. De enige manier om een volledige demonische invasie te voorkomen, is door alle drie de runenportalen te vernietigen die voor je mansion staan. Geen game zal hetzelfde zijn, want elke keer dat je speelt krijg je een andere spreuk en een ander zwaard.