Scarface: The World Is Yours (2006)

Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Radical
Uitgegeven door Vivendi en Sierra

Scarface: The World is Yours begint waar de film eindigt. Tony overleeft het schietgevecht tenauwernood. Hij heeft echter niets meer, alles is hem afgenomen door de mensen die hem bedrogen hebben. Uiteraard is het aan de gamer om zijn enorme drugsimperium weer in haar oude glorie te herstellen en daarbij wraak te nemen op diegenen die hem in deze situatie hebben gebracht.

wow ik had een scarface spel gespeeld hij heet Scarface: Money, Power, Respect. En het was zooooooooooo slecht man het is geen actie spel het is een BORDspel!!! Het is alleen voor de PSP, volgens mij een van de slechtste game voor de psp, hier is een link voor een in-game screenshot

Al die meningen............
Iedereen heeft een andere mening.
Hoe moet ik nou kiezen of ik dit spel ga kopen??
En ik had een vraagje: is er veel te doen of weinig te doen???
Eentje zegt van wel en de andere zegt van niet.
Vervelend hoor!

joeri592
aimane, voor goedkoop kan je hem wel kopen, je koopt het voor de ps2 toch?? kijk bij de stemmen en dan zie je bij ps 2 4,02 staan dat is hoog

avatar van bryandejong
Dit is mijn beste game. Ik heb hem al uitgespeelt.
Een perfecten game.

Relax
Hoezo is deze eigenlijk niet voor de Next-Gen consoles gemaakt?

Valt me nu pas op.

avatar van jellecomicgek72
the world is yours......

joeri592 schreef:
hij is zeker wel uit te spelen zonder cheats

Inderdaad, ik heb het hele spel uitgespeeld zonder ook maar één cheat te gebruiken. Soms best moeilijk, maar dat is juist vet, en realistisch. Ik speel nooit games met cheats, dat maakt een spel er alleen maar te makkelijk op, en minder leuk vind ik zelf. Een topper

0,5
ik had wel wat verwacht van dit game maar bagger het heeft zo'n gta zweertje en dat moet ik niet

Dr. Salvador
Nou, die GTA sfeer van SA, ontbrak gelukkig grotendeels hier, en ik vond die sfeer VEEL beter dan SA, erg vette game gewoon, topper heb er veel plezier aan gehad.

Ook al werd het op het einde iets minder leuk.

Maar hier is het gescheld, sfeer, en imago van Tony, gewoon erg vet, en cool, niks geen wannabe gangsters, zoals in GTA SA. Tony is gewoon de man!

Maar natuurlijk ieders zijn eigen mening, en ik snap het wel, ik heb ook 3000X niks met gangsters, alleen hier was het meer ook de Maffia, en die zijn wel super vet!.

Van mij een 3,5 / 5,0!

Sherlock Holmes schreef:
ja daar geef ik je gelijk in tony is cool en alle gasten vanh gta sucken allemaal zijn gwn paar homotjes die denken dat ze gangsters zijn en vooral van san andreas ergste van allemaal hij is gwn de gay der gaylords

Zo mooi gesproken!

Maar dit is een vete game moet ik zeggen, vooral de sfeer, en ook de Rage mode was origineel, en cool.

San Andreas, was voor mij niet alleen het einde van de GTA reeks. GTA 3 en VC zijn prachtspellen, en ik hou van die games, maar SA heeft echt alles voor mij verpest met die rekks.

En het was ook voor mij het einde van Rockstar, zo denk ik over SA!

0,5
nou dan zijn we ieder geval met een ding eens maar kijk ik vind het spel scarface gwn totaal niet leuk en jij vind hem goed mooi toch dat ieder een verschillende mening heeft kijk veel mensen vinden san andreas goed kan b este zo zijn maar dat de graphics mooi zijn nee heb ik altijd belabberd gevonden

Dr. Salvador
Hey, man het is al goed!

0,5
okay mooi zo wat vin je eigenlijk van gta VI of heb je die niet gespeeld

Dr. Salvador
Nee, nooit gespeeld, ik ben klaar met die serie!.

Maar heb hele mooie herinneringen aan GTA 3, en VC!

0,5
hmm ja vc was wel redelijk voor een gta game maar voor derest nee echt een bagger reeks

avatar van DES-Niels
Ok, speel eindelijk serieus aan deze game.
Ik bezit nu 100% van Little Havana. Maar ik zit nog maar 12% van het hele spel.

rpger schreef:
Deze moet in de flop 100, kreeg door gamespot een award voor "worst game everyone played", zoals de titel al zegt een goed verkochte game die waardeloos is.

Zeker niet Rpger, het mag dan wel geen rpg game zijn, deze game is echt niet slecht, en een stuk beter dan bijvoorbeeld een, je weet wel!

avatar van jellecomicgek72
Je hoeft op zich niet te reageren op een reactie van 3 jaar geleden hoor.

avatar van krokus
Goed spel, alhoewel ik 'm op dit moment nog niet uit heb.Zit ergens op het einde, op die plantage. Het zit wel leuk inelkaar; korte opdrachten van Felix- en Sandman leads kan je afwisselen met drugstransacties. De hoofdopdrachten zijn soms makkelijk en soms best wel pittig: vooral dat stuk als je met die heli op dat schip moet komen. Mooi gedaan ook met die gang- en copheat. Lekker grammetjes coke verkopen om je gangheat naar beneden te brengen en die bij de eerste de beste schietpartij weer te verhogen.
Het enige nadeel is Tony zelf: hij kan nergens overheen klimmen en komt nog amper bij een stoeprand omhoog. Auto's jatten gaat minder soepel als bij GTA, gelukkig maar. Die lijfwacht van hem heb je soms echt wat aan. Neem een attackboat en land op een eiland vol schurken/piraten; die lijfwacht dekt je met het boordwapen. Het valt me op dat je met z'n geld vooral veel onzinproducten, zoals een ruimtepak, moet kopen voor reputatiepunten. Snelle auto's scoren lang niet altijd even goed.
Zinvolle aankopen zijn de Stretch Limo en de Floatplane, erg makkelijk om hem van a naar b te brengen. Nu eerst maar eens goed sparen om die bank uit te kopen met z'n hoge rente. Voor iemand die slechts op zijn tijd aan het gamen is, was het beslist geen miskoop. Tot nu toe geen cheats nodig gehad; bij GTA 3 en Vice City was dat wel anders.

avatar van kicker228
wel een leuke game

avatar van kicker228
ach ja wel een leuke game maar aleen de story was niet perfect!
er mag van mij wel een nieuw deel uitkomen

avatar van AvMerode
Scene blijft zo'n lekker wreed gedeelte.

avatar van KAY
KAY
dit is wel een leuke game alleen ik vind hem ook meer op gta lijken bijna alles is het zelfde alleen deze is met meer maffia en drugs enzo

avatar van patenpac
Super leuke game.
Veel extra's te doen ook in de game.
En al de mensen die zeggen dat dit de zoveelste GTA ripper is dit is niet zo.
Deze game heeft volgens mij vrij weinig van GTA na geaapt.
Natuurlijk zijn er wel elementen overgenomen maar dit heb je wel in elke free-romain game die auto's bevat.

avatar van patenpac
Toch een half sterretje bij omdat het toch echt wel een interessante game is waar je dingen bij kunt dat bij andere games niet mogelijk is.

Gelige game.

Dekt de lading wel zo'n beetje.

Erg lelijk zelfs voor ps2.

Ook al heb ik 'm op de Wii.

Als koopje van een paar piek maar meegepikt al zal ik er erg veel niet mee doen, daar waar volgens mij niemand nog echt zit te wachten op verdere verheerlijking van dit fictief stuk rioolvervuiling.

Ik niet in ieder geval.