The Last Campfire (2020)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / Apple iOS

Ontwikkeld door Hello
Uitgegeven door Hello

The Last Campfire is een avontuur die het verhaal volgt van een gloeiend wezentje, vast in een mysterieuze plek. Zoekend naar een doel en een weg naar huis. Reis de landen af, voorbij het donkere woud en overkom de vele tegenslagen.

Interessante Indie

Gameplay en looks zien er awsome uit.
Aanschaffen......?!?

avatar van horizon
Eigenlijk zou dat wel gewoon moeten.

avatar van John Milton
Lief en charmant spel met een leuke sfeer en mooi allegorisch verhaal. De visuals en muziek zijn aangenaam. Geen vechten of sterven hier (meestal), gewoon verkennen en verder komen. Ik vond de besturing soms wat onhandig (bewegende blokken), maar ik heb me erg vermaakt. Zeer de moeite waard om te scoren in de uitverkoop.

Als -marco- nog twijfelt, de steam versie is de komende 8 uur nog 3,72 euro op Gamebillet, als je een pc gamer bent, wat voor mij uitkomt op nog geen 50 cent per uur vermaak.

Heb/kan hem spelen op IOS John Milton

avatar van John Milton
-marco- schreef:
Heb/kan hem spelen op IOS John Milton
Ah, ja ik heb hem ook eerst via Apple Arcade gespeeld, dat werkt ook idd!