Maneater (2020)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Tripwire
Uitgegeven door Tripwire en Deep Silver

Speel als een gigantische Stierhaai en terroriseer de kustwateren van de Gulf Coast. Vecht om te overleven in de open oceaan en terroriseer de badgasten en watersporters. Je enige hulpmiddelen zijn je verstand, je kaken en een griezelig vermogen om te evolueren terwijl je je voedt.

Deze game en bovenstaande trailer leek me al best leuk, maar je zou eigenlijk de onderstaande trailer even moeten bekijken, met name de eerste 10 seconden - ik heb toch even gegniffeld met de vergelijking.

Maneater - The Game Awards 2019 Trailer [HD 1080P]

Of het daadwerkelijk ook een goede game gaat zijn weet ik niet, maar het ziet er alleszins onderhoudend uit. Wellicht eerder iets dat ik in een budget sale oppik - maar ja - die b-horror vibe die erdoorheen loopt is wel lollig genoeg om bij mij de aandacht te trekken.

Even that score!