The Room VR: A Dark Matter (2020)

PC VR / PlayStation VR
Puzzle

Ontwikkeld door Fireproof
Uitgegeven door Fireproof

Het Britse Instituut van Archeologie, Londen, 1908: nadat een bekende Egyptoloog spoorloos is verdwenen start de politie een onderzoek die naar het onbekende leid. Verken cryptische locaties, onderzoek verschillende gadgets en maak een buitengewone ontdekking die de lijn tussen realiteit en illusie doet vagen.

Momenteel in het laatste level, maar er zit een fout in waardoor je zonder move controllers vast komt te zitten. Je moet verschillende ingrediënten gieten in een ketel. Om dit te doen moet je echter de objecten op z'n kop houden. Als je een gewone controller op z'n kop houd dan leest de playstation het niet. Jammer. Het is wel een heel aardig escape room spel. Even afwachten tot deze fout gepatched word.. als het gepatched word.

Fonzzz002 schreef:
Even afwachten tot deze fout gepatched word.. als het gepatched word.
of move-controllers aanschaffen...

Grovonion schreef:
of move-controllers aanschaffen...

Zou het wel willen, maar ik heb een beperking aan mijn hand waardoor ik geen 2 controllers tegelijk kan bedienen . Daarom moet ik move-only games zoals Ghost Giant of Superhot VR overslaan.