Moving Out (2020)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Puzzle / Platform

Ontwikkeld door SMG en DevM
Uitgegeven door Team17

In dit coöperatieve spel trek je er met maximaal drie vrienden op uit om allerhande verhuisklussen tot een goed einde te brengen. Als lid van het knotsgekke team van het verhuisbedrijfje Smooth Moves is het aan jou om alle meubelstukken tijdig in de verhuiswagen te krijgen. Het doel is om dit binnen de aangegeven tijd te doen, en ondertussen diverse bonusdoelstellingen te behalen.

avatar van Duke Nukem
Wat heb ik gelachen met dit spel! Vooral leuk als je met een of twee vrienden samenspeelt. Sommige kleine objecten, zoals kartonnen dozen, gooi je met gemak zelf in de verhuiswagen. Maar grotere voorwerpen, zoals een sofa, moet je met twee spelers opheffen want anders lukt het niet. En door de (opzettelijk) slechte besturing sukkel je met moeite doorheen een deuropening met een sofa of koelkast. Je moet ook mooi synchroon samen grotere voorwerpen over obstakels gooien. Van je één, twee en hupsakee! Met meer missies en meer verscheidenheid aan omgevingen, was dit spel nog genialer geweest. Maar voor enkele korte sessies is dit ideaal voor een avondje lachen en grollen met je vrienden of familieleden.