The Division 2: Warlords of New York (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / PC / Google Stadia
Shooter / RPG

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

New York is in gevaar. Aaron Keener, een gedeserteerde Division-agent, heeft Lower Manhattan veroverd, geholpen door vier toegewijde en ervaren luitenants. Ze zijn opgeleid door de Division, maar hebben afstand gedaan van de ideologie. Nu heersen zij in de stad en vormen ze het grootste gevaar ooit voor de agenten.

Deze vanavond met m’n division maatjes gespeeld. Was lang geleden dat we überhaupt de standaard game hadden gespeeld, maar dit is meer dan prima vermaak. Vrij grote uitbreiding, gave New York setting en gevarieerde missies/content. Goed vermaak voor de komende weken!