The Division 2: Warlords of New York (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / PC / Google Stadia
Shooter / RPG

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

New York is in gevaar. Aaron Keener, een gedeserteerde Division-agent, heeft Lower Manhattan veroverd, geholpen door vier toegewijde en ervaren luitenants. Ze zijn opgeleid door de Division, maar hebben afstand gedaan van de ideologie. Nu heersen zij in de stad en vormen ze het grootste gevaar ooit voor de agenten.

Deze vanavond met m’n division maatjes gespeeld. Was lang geleden dat we überhaupt de standaard game hadden gespeeld, maar dit is meer dan prima vermaak. Vrij grote uitbreiding, gave New York setting en gevarieerde missies/content. Goed vermaak voor de komende weken!

En Keener zojuist met 3 buddies verslagen op Liberty Island. Prima uitbreiding dit waarmee we ons de laatste weken uitstekend mee hebben vermaakt.

avatar van LikeAJedi
mrdig schreef:

Is de game ook aan te raden als je niet met vrienden speelt? Mijn vrienden zijn niet zo weg van The Division namelijk, maar de setting spreekt me toch wel erg aan.

LikeAJedi schreef:

Ja je kan het ook prima alleen spelen. Het is dan wel wat moeilijker dan met z’n tweeën, drieën of vieren. Wat ik nog wel eens deed (als m’n buddies niet online waren) was de kleinere side missies in m’n eentje en de grotere main missies met random internet gasten. Dat is nog best goed te doen, verreweg de meeste onbekenden waar ik mee heb gespeeld waren vrij serieus bezig nl en niet super irritant.