Othercide (2020)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Lightbulb Crew
Uitgegeven door Focus

De Daughters zijn de laatste hoop van de mensheid. Echo's van onze grootste krijgers, terug gekomen om gerechtigheid te laten zegevieren. Leid een leger dochters naar de strijd en verzamel zoveel mogelijk vaardigheden en neem om tegen de gedrochten van de andere zijde.

Wow hele leuke titel! Ik ben niet zo fan van de grauwe omgeving en het kleurenpalet.

Ik vind het stylistisch eigenlijk wel aardig gedaan ter afwisseling. Staat in ieder geval wel al een hele tijd op mijn wishlist. Maar niet iedere game hoeft er idd zo uit te zijn.