Katana Kami: A Way of the Samurai Story (2020)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC

Ontwikkeld door Acquire
Uitgegeven door Spike Chunsoft

Speel als een ronin tijdens de Meiji-restauratie in Japan in de vluchtige Rokkotsu Pass. De zwaardsmid Dojima raakt in de schulden en zijn mooie dochter wordt als onderpand genomen. Help de schuld terug te betalen door overdag zwaarden te maken en de mysterieuze, kronkelende kerkers van de Ipponmatsu Cave te verkennen voor waardevolle materialen 's nachts.