Marvel's Avengers (2020)

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Crystal Dynamics en Eidos
Uitgegeven door Square Enix

Marvel's Avengers nodigt spelers uit om hun super helden dromen waar te maken. Leer buitengewone vaardigheden beheersen, pas je helden aan en team up met vier spelers om de aarde de verdedigen van alle gevaren. Marvel's Avengers begint op A-Day, waar Captain America, Iron Man, The Hulk, Black Widow en Thor hun hi-tech Avengers Headquarters in San Francisco onthullen. De feestelijkheden nemen een ommekeer wanneer een catastrofaal accident resulteert in massale verwoesting. De Avengers krijgen de schuld van deze tragedie en hun wegen scheiden. Vijf jaar later zijn alle superhelden outcasts en is de wereld in gevaar. De enige redding is om de Earth's Mightiest Heroes terug samen te brengen.

• vanaf 4 september te koop voor de PC
  • vanaf 4 september te koop voor de PlayStation 4