The Good Life (2020)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door White Owls en G-rounding
Uitgegeven door White Owls

Speel als Naomi, een journaliste uit New York die naar het markante Britse stadje Rainy Woods verhuist om haar enorme schulden af ​​te betalen. Door fotorapporten te maken van de verschillende mensen en gebeurtenissen in deze 'gelukkigste stad ter wereld', leert ze de bizarre inwoners en diens gewoontes beter kennen. Als ze vervolgens op een onopgeloste moord stuit, is ze vastbesloten deze op te lossen. Gelukkig bezit Naomi de gave om, een keer per maand, in een hond of kat te veranderen.