Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 (2007)

Alternatieve titel: Dragon Ball Z: Sparking! Meteor

PlayStation 2 / Nintendo Wii
Fighting

Ontwikkeld door Spike
Uitgegeven door Namco en Atari

Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 heeft maar liefst 150 speelbare characters te bieden waarmee je jezelf kunt uitleven op de twintig arena's die voor het spel zijn ontwikkeld. Zo kent de game enkele nieuwe vechtbewegingen, verbeterde vechttechnieken, nieuwe visuele effecten en dag en nacht stages.

avatar van Bahamut Zero
Jammer, maar dit spel is een exacte kopie van DB B T deel 2.
Deel 2 speelde zelfs nog lekkerder.

Als iemand 55 euro wil verspillen dan moeten ze voor deze game kiezen. Nee, ik hou het wel bij deel 2.

/Bahamut Zero

avatar van ps3me
het is de beste uit de serie, de gameply is heerlijk op de ps2 en buiten dat zijn er super veel characters met heel veel mogelijkheden.

als het aan mijn lag waren alle DBZ spellen zo, het verhaal is overigens ook heel erg groot waardoor je lekker lang door kunt spelen.

alle grote verhalen zitten erin: Saiyan, Frieza, Cell ,Buu, GT.(alleen zit de android saga in de cell saga).
buiten dat zitten er ook kleine buitenstaande verhalen in denk aan cooler en baby vegeta, in 1 word geweldig, alhoewel die kleine dingen wel iets uitgebreider hadden gemogen zoals garlic.
Het is de beste uit de 3 en zijn geld dubbel en dwars waard.

de gameplay ligt lekker je kunt vrij bewegen door de 'arena'(battle landscape) je kunt je ook deels verstoppen als de andere speler zijn lock-on op jou kwijt is en je energie level laag is.
voor mijn part is dit de ultieme DBZ game.