Stranger Things: The Game (2017)

Android / Apple iOS

Ontwikkeld door BonusXP
Uitgegeven door BonusXP en Netflix

Deze game speelt zich af na de gebeurtenissen uit het eerste seizoen. Als sheriff Hopper laat op de avond een telefoontje krijgt van Flo, waaruit blijkt dat Will en zijn vrienden wederom onvindbaar zijn, besluit hij om, samen met Powell, het Hawkins National Laboratory te doorzoeken. Daar aangekomen blijken de jongens zelf bezig met een plan om alle resterende poorten naar de Upside Down te sluiten.