Subnautica: Below Zero (2019)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Unknown Worlds
Uitgegeven door Unknown Worlds

Duik, in deze uitbreiding op Subnautica, in een ijskoud onderwateravontuur, op een ongure buitenaardse planeet. Één jaar na de gebeurtenissen uit het origineel, daagt Below Zero je uit om een ​​ramp te overleven in een buitenaards onderzoeksstation op de Planeet 4546B. Maak gereedschap, zoek naar benodigdheden en ontrafel het mysterie dat onder het oppervlak schuilt.