Speedway Racing (2020)

Nintendo Switch
Racing

Ontwikkeld door Super PowerUp
Uitgegeven door Super PowerUp

In Speedway Racing speel je spectaculaire races met meer dan 230 km/u en vermijd je meerdere aanrijdingen tegen 20 rivalen. Er zijn verschillende modi beschikbaar, waaronder Championship, Arcade en 4-player multiplayer. Er is ook een online leader board waar je je beste tijden kunt vergelijken met die van je vrienden en spelers van over de hele wereld.

Kon geen trailer vinden, maar het beloof een Daytona USA-achtige game te worden...Leuk!

Speedway Racing Will Bring Daytona USA-Style Action To Switch Soon - Nintendo Life - nintendolife.com