Taekwon-Do (1994)

Super NES
Fighting

Ontwikkeld door Human
Uitgegeven door Human

Taekwon-Do is een 2D fighting game die probeert om, op een zo realistisch mogelijke manier, een Taekwondo toernooi na te bootsen, met de echte aanvallen en regels. Elk van de negentien personages heeft zijn eigen specialiteiten. Ook kan je een eigen vechter maken, waarbij je zelf diens vaardigheden, aspecten en prioriteiten kan bepalen.

avatar van theo79
Ontzettend leuke fighting game voor de Super Famicom. Vroeger al gehad voor de copybox en een tijdje terug heb ik de cartidge via Ebay gekocht. Geen special moves in deze game maar een op redelijk realistische manier het echte Taekwondo in deze game nagebootst. Qua gameplay vind ik het een erg leuke game.