Willy Jetman: Astromonkey's Revenge (2020)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC / Macintosh
Platform / Action

Ontwikkeld door Last Chicken
Uitgegeven door BadLand

'Willy Jetman: Astromonkey's Revenge is een arcade-shooter tot de nok gevuld met actie en schieten, geïnspireerd door de consoleklassiekers uit de jaren '90. Een gruwelijk ongeluk in de ruimte om de planeet Gravos heeft een milieuramp veroorzaakt en de planeet vol ruimtevuilnis gestort. Willy is een stratenveger met een missie. Hij moet het vuilnis verzamelen en het naar de recyclingcentra brengen terwijl hij belaagd wordt door talloze vijanden, maar als snel komt hij erachter dat het lot meer verrassingen voor hem in petto heeft dan hij zich ooit voor had kunnen stellen.

Geinige onder de radar game, denk leuk voor wie van 16 bit platformers houdt
Ook aardige reviews, bv: Willy Jetman: Astromonkey's Revenge Review - Tough and Charming - screenrant.com