Boris and the Dark Survival (2020)

Macintosh / PC

Ontwikkeld door Joey Drew
Uitgegeven door Joey Drew

Speel als Boris de Wolf, het cartoon-vriendje van Bendy, terwijl je door de verlaten tekenfilmstudio jaagt voor de benodigdheden die Boris nodig heeft om door te gaan. Je bent niet alleen! De monsterlijke Ink Demon loert overal op je. Pas op voor het geluid van zijn kloppend hart als hij van achteren omhoog kruipt en je in zijn druipende blik betrapt. Nergens is het veilig. Toch liggen er geheimen op de loer voor wie genoeg lef heeft om te gaan zoeken.