Wide Ocean Big Jacket (2020)

Macintosh / PC / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Turnfollow
Uitgegeven door Tender Claws

Een tante en oom nemen hun nichtje en haar vriendje mee op een overnachting op een camping in Wide Ocean Big Jacket. Neem deel aan een klassieke kampeertocht: Rooster hotdogs op het vuur, ga vogels kijken, vertel spookverhalen, pak een drankje uit de koelbox en speel op het strand. Dit is een korte story-driven adventure met vier speelbare personages, in twintig hoofdstukken, verdeeld over acht verkenbare gebieden.

Grappige walking sim over een nachtje kamperen, met heel normale mensen met hele normale issues...Wel verfrissend met aardige soundtrack en het is leuk geschreven. Aan de erg korte kant (max anderhalf uur), maar kost ook niks