Super Mega Space Blaster Special Turbo (2020)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC / Macintosh
Action / Shooter

Ontwikkeld door Bare Knuckle
Uitgegeven door Bare Knuckle

Super Mega Space Blaster Special Turbo is een snelle space shooter die gekenmerkt wordt zijn bullet hell elementen, vele unlockables en leaderboards om je krachten met anderen te meten. De 'Turbo'-editie is de ultieme versie van de game en biedt hierdoor vele extra schepen, game modes, unlockables, uitdagingen en bovenal meer knalplezier in de ruimte. Baan je een weg door 5 unieke game modes in deze makkelijk onder de knie te krijgen maar uitdagende space blaster.