Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise (2020)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Toybox en White Owls
Uitgegeven door Rising Star, Marvelous en Numskull

Als speciaal agente Aaliyah Davis te maken krijgt met een zeer mysterieuze moordzaak, in het kleine stadje Le Carré in New Orleans, loopt haar onderzoek al snel vast. Haar enige aanknopingspunt is een oude, opgelost geachte, zaak uit 2005. Maar de agent die toen het onderzoek leidde, ene Francis York Morgan, is inmiddels met pensioen...

• vanaf vrijdag 10 juli te koop voor de Nintendo Switch

Zag deze game toevallig voorbij komen en ik ben een beetje verbaasd dat het een switch exclusive is. Deel 1 blijft een spel waar ik nog een keer tijd voor wil maken, dus ik ben benieuwd naar hoe deze ontvangen zal worden.

Jaa zo weinig aandacht voor een (nooit gespeelde) klassieker....
En ik vind het wel bijzonder dat het (voor nu) alleen op de Switch verschijnt.
En dat mag ook wel eens een keer, ik wil alle 2 delen nog spelen dan maar een kleine 100 euro uitgeven .
Ik hoop dat het een beetje in de buurt komt van Resident Evil, Alan Wake, Silent Hill en nog meer vergeten glorie..

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ik heb mijn Switch zo pas verkocht, helemaal vergeten dat deze er aan zit te komen. Hier had ik mijn Switch misschien nog wel voor gehouden.

Nu ja, hopen maar dat ie nog op andere platformen verschijnt.

Waarom heb je hem verkocht als ik vragen mag Winkelwagentje?.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Nou – een vriend van me liet zich er laatst over uit dat ie op zoek was naar een Switch (en dan niet de Lite), en die dingen waren nergens te krijgen.

Ik deed er weinig mee omdat ik m echt als handheld had aangeschaft, maar juist daarvoor vond ik de Switch erg tegenvallen (te log / zwaar). Ik overweeg wel een Lite, maar das misschien voor later. In de tussentijd hoop ik dat deze game ook naar de PS4/PS5 komt.