Milo's Quest (2020)

PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch / Xbox One
Action / Puzzle

Ontwikkeld door lightUP
Uitgegeven door Ratalaika

De jonge pup Milo geniet van zijn tijd in het park en ziet een heerlijk bot om op te kauwen. Dit bot is vervloekt en bevrijdt de Kwaadaardige Koning Old Skull. Nu is het aan Milo om op avontuur te gaan om de vloek te stoppen. Kies uit drie moeilijkheidsniveau’s voor je avontuur. Je kunt zelfs je ervaring aanpassen door je vooral op puzzels of vooral op gevechten te storten. Pak artikelen en bruikbare hulpmiddelen tijdens je zoektocht om spoken te lijf te gaan, en los blokpuzzels op om de Kwaadaardige Koning Old Skull te stoppen.