Shiny (2016)

PC / Xbox One / PlayStation 4
Action / Platform

Ontwikkeld door Garage 227
Uitgegeven door Soedesco, 1C en Garage 227

Robot Kramer 227, aan zijn lot overgelaten nadat de mensheid de gedoemde planeet Aurora had verlaten, moet zijn robotvrienden redden voordat Aurora crasht in de zon. Op zijn expeditie over de planeet moet Kramer uitdagende obstakels overwinnen en energie vinden voor zichzelf en zijn vrienden. Kramer moet springen en platforms verkennen in elke hoek van de 20 levels om alle robots te vinden. Er is bijna geen energie meer op Aurora en met elke actie wordt Kramers kracht minder. Hij moet accu’s verzamelen of generatoren gebruiken om te laden en zijn collega-robots helpen te ontsnappen uit schrijnende situaties. Power-ups zoals jetpacks en energiebollen helpen hem op deze cruciale reis.