Magic: The Gathering Arena (2019)

PC / Macintosh
Card / Strategy
multi player / online

Ontwikkeld door Wizards of the Coast
Uitgegeven door Wizards of the Coast

In Magic: The Gathering nemen twee spelers het tegen elkaar op in een strijd om levenspunten. Ieder spel stelt een gevecht voor tussen krachtige "wizards" (tovenaars), ook wel "duelists" of "planeswalkers" genoemd. Elke speler start het spel met 20 levenspunten. Door het spelen van kaarten kan de speler de andere speler schade toebrengen of in zijn spel hinderen met als doel om de levenspunten van de tegenstander op 0 te krijgen. Arena onderscheidt zich van Magic: The Gathering Online door het free-to-play aspect.

This one's got "addiction with no return" written all over it!