Elea (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Kyodai
Uitgegeven door Soedesco

Voyager 1231, River Elea Catherine Jones, herwint haar bewustzijn na een lange buitenaardse reis, om zichzelf opgesloten te vinden in haar eigen cabine. Kazumi, de alwetende A.I. host van de Pilgrimage II, is voor het eerst in de missiegeschiedenis offline. Het zal niet lang duren voordat Elea beseft dat alle anderen zijn geëvacueerd en ze helemaal alleen is achtergelaten. Navigeer door de gangen van dit verlaten wereldklasse ruimteschip, op weg naar Solace, een nog onontgonnen exoplaneet.