7th Sector (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Носков Сергей
Uitgegeven door Носков Сергей en Sometimes You

Welkom in de zevende sector, een in schaduwen gehuld district van een mysterieuze megapool. Dompel jezelf onder in dit cyberpunk avontuur, vol verschillende puzzels, genadeloze gevaren en breinbrekende informatie. Bestuur zeven verschillende karakter, die allen onbewust deel uitmaken van een verschrikkelijk complot, en probeer uit de sector te ontsnappen.