Dawn of Fear (2020)

PlayStation 4

Ontwikkeld door Brok3nsite
Uitgegeven door Good Game

De jonge Alex heeft een passie voor tekenen en heeft altijd zijn notitieboekje bij zich. Als hij eindelijk er voor kiest om beeldende kunst te gaan studeren, besluit hij nog een laatste keer naar zijn geboortedorpje te reizen. Daar wordt hem echter verteld dat zijn stiefmoeder haar eigen leven heeft genomen, en hij, als enige levende familielid, het ouderlijk landhuis erft, gevuld met vele nare herinneringen...