Glass Masquerade (2016)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Puzzle

Ontwikkeld door Onyx Lute en Stage Clear
Uitgegeven door Onyx Lute, Digerati en Big Fish

Welkom bij de Glass Masquerade, een kunstzinnig puzzelspel geïnspireerd door Art Deco uit de twintigste eeuw. Creaties uit vijfentwitig verschillende culturen van over de hele wereld worden tentoongesteld op de 'International Times Exhibition', een interactieve elektronische show.Aanjou om de glazen stukken te vinden en combineren, om de thema's te onthullen die de cultuur van het land verbeelden.