Garfield Kart: Furious Racing (2019)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Artefacts
Uitgegeven door Microïds

De beroemde maandag-hatende, lasagne-liefhebbende kat is terug om het op te nemen tegen Jon en Odie en hun kartracing-bedrijf. Kies tussen acht karakters; Garfield, Odie, Jon, Nermal, Arlene, Liz, Harry en Squeak, en probeer je tegenstanders te overwinnen. Gebruik gekke bonusobjecten, zoals het kussen of de toverstaf, om een voorsprong te krijgen en als eerste over de finish te komen. Race met je tot vier vrienden in de split-screen multiplayer, of test je vaardigheden online, op zestien iconische circuits, zoals Palerock Lake en Pastacosi Factory.