Bleeding Edge (2020)

Fighting / Action
multi player / online

Ontwikkeld door Ninja Theory
Uitgegeven door Xbox

Ervaar een unieke multiplayer ervaring die combo-combat combineert met dynamische third-person actie. Werk samen en voer krachtige synergetische aanvallen uit om een niet te stoppen kracht te worden en je vijanden voor te blijven. Bevries vijanden, versloom de tijd, beheers geesten, berijd raketten en laat opwindende gitaarsolo's los, in een snel maar strategisch vechtsysteem dat techniek, timing en teamwork beloont.

SeptuSword
Een super lege en kale variant op Overwatch. Gemaakt door een klein team binnen Ninja Theory, voelt ook bijna aan als een indie game en gamepass filler, gewoon omdat het kan.