Superman Returns (2006)

Alternatieve titel: Superman Returns: The Video Game

PlayStation 2 / Xbox / Xbox 360

Ontwikkeld door Electronic Arts

De planeet Krypton is voor een groot deel vernietigd. Superman vertrekt naar de gehavende planeet omdat hij het vermoeden heeft dat er nog overlevenden zijn. Na de ontdekkking dat er geen overlevenden meer zijn, keert hij terug naar de aarde. Echter tijdens zijn reis wordt hij ontvoerd en naar de War World planeet gebracht. Op deze planeet zal Superman tegen allerlei buitenaards gespuis moeten knokken om te ontsnappen.

Had hier toch wel wat meer van verwacht, want dit kon zeker wat worden. De graphics zijn allesbehalve goed te noemen, en ook het geluid is niet van de beste kwaliteit. Er is wel één lichtpuntje in deze game, en dat is dat je vrij kan rondvliegen in grote steden, maar door de slechte graphics is dat ook niet echt leuk te noemen. Jammer, want dit kon zeker een leuke game geworden zijn, maar het spel heeft zoveel minpunten, dat het spelen haast onwaardig maakt. Je hoeft het ook niet voor de extra's te doen, want die zijn ook niet echt interessant. Cijfer: 2**!!

avatar van jaspertje3
Tja dat krijg je met film spellen he, vaak niet erg goed. Net als andersom trouwens.....

Inderdaad, want de meeste games van films zijn meestal dramatisch slecht. Spijtige zaak, behalve Ghost Rider en King Kong waren best te pruimen, maar de rest is meestal troep...

avatar van Foetsj_NL
De beste is misschien nog Riddick

Nog nooit gespeeld, maar dat spel blijkt inderdaad zeer goed te zijn.

avatar van Jim Carrey
Wat een vreselijk spel!

Voor een keertje te spelen valt hij wel mee maar nog geen keer meer of er is echt helemaal niks meer aan voor fans bied ik mijn excuus aan dat ik zo reageer maar dit vind ik wel.

avatar van jaspertje3
Zag em van de week nog liggen voor 5 euro. Heb nog even getwijfeld, heb 't toch maar niet gedaan

avatar van Bart Tönjann
Goeie keus denk ik

Ligt eraan voor welke console...

avatar van jaspertje3
Opruimingsprijsje bij een of andere boekenhandel die ging verhuizen. Was voor de ps2 trouwens.

avatar van Evil Eye
1,0
Een game te koop bij een boekhandel?

Ik zou het maar niet kopen, tenzij je een disc zoekt om als frisbee te gebruiken. Dit spel is echt slecht hoor.

avatar van Marcellussss
EA, hou toch eens op.

0,5
Deze game gekocht voor 10 euro.
achteraf was hij nog geen euro waard.

was er binnen 5 minuten op uitgekeken.

wat een rukgame.

1,0
Dit was inderdaad erg slecht ja.

Dr. Salvador
jellecomicgek72 schreef:
Dit was inderdaad erg slecht ja.

Misschien een review?