Coffee Talk (2020)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Toge
Uitgegeven door Toge en Chorus Worldwide

Coffee Talk is een koffiezet- en hart-tot-hart-gesprekssimulator over het luisteren naar fantasie-geïnspireerde problemen van moderne mensen, en het helpen van hen door het opdienen van een warm drankje of twee.

avatar van legian
Erg vermakkelijk en relaxt spel waarbij je voornamelijk een toeschouwer bent en af en toe op wat knoppen mag drukken. Het draait volledig om de verschillende verhalen van de personages en het verloop daarvan. Dat hebben ze leuk verweven in een fantasywereld met leuke personages. Het is vooral een heerlijk spel om even rustig te zitten genieten en om te zien dat iedereen zo zijn eigen problemen, uitdagingen en geschiedenis meedraagt. In dat opzicht verschilt het niet met deze wereld.

Ik heb me hier bijzonder goed mee vermaakt. Zag dat ze al werken aan een vervolg, die ga ik ook maar even in de gaten houden.