Romance of the Three Kingdoms XIV (2020)

Alternatieve titel: Sangokushi 14

PC / PlayStation 4
Strategy

Ontwikkeld door Koei Tecmo
Uitgegeven door Koei Tecmo

De Gele Tulbandenopstand, die in 184 op verschillende plaatsen in China tegelijk uitbrak, en de Oostelijke Han dynastie ten val bracht, liet het land in een machtsvacuüm achter. Verdeeld in 340 regio's, is het aan jou om je staande te houden in de aankomende grepen naar de macht. Organiseer je administratie in je nieuwe machtscentrum, bedenk een strategie om je land uit te breiden en meng je in de turbulente politiek tussen de meer dan 1000 unieke leiders en officieren. Train je leger en leer nieuwe vaardigheden, domineer de omringende regio's en schilder het koninkrijk in jouw kleuren.