Evil Genius 2 (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Strategy

Ontwikkeld door Rebellion
Uitgegeven door Rebellion

In dit tweede deel van Evil Genius is het eindelijk weer tijd om de Aarde over te nemen. Bouw een evil empire op in staat om wereldleiders af te persen en en het spionagenetwerk te slim af te zijn. JIJ bent het criminele meesterbrein! Bouw je basis, train je minions, verdedig je activiteiten tegen de Forces of Justice en bereik wereldwijde dominantie!