Elden Ring (2022)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 5

Ontwikkeld door From
Uitgegeven door Bandai Namco

Een rampzalige gebeurtenis heeft een ooit fantastische wereld tot een sombere woestenij gemaakt. Maar er is nog hoop... Het wonder dat ooit uit de hemel viel, dat zorgde dat het leven zijn volle glans kon krijgen, de Elden Ring. Hoewel lang geleden verbrijzeld, kan hij die alle stukken vindt wat ooit was wellicht weer heel maken.

• vanaf 21 januari 2022 te koop voor de PC
  • vanaf 21 januari 2022 te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 21 januari 2022 te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf 21 januari 2022 te koop voor de Xbox One
  • vanaf 21 januari 2022 te koop voor de Xbox Series X/S

1e gameplay trailer:

avatar van mister-fool
Open wereld met Soulslike combat.
Sign me up.

Ik vind het vreemd dat hier zo weinig interesse voor lijkt te zijn tot nog toe. Die trailer ziet er erg mooi uit en het lijkt inderdaad een beetje Dark Souls / Ghost of Tsushima - achtig te zijn. Het is eigenlijk toch wel een van de games die op deze (naar mijn mening) karige E3 het meest aandacht trok. Zonder echter (jammer genoeg) veel info los te laten.

Het zijn trouwens games die ook nog op mijn wishlist staan. De Sekiro, Nioh, Tsushima en evt Dark Souls games (enkel de eerste Dark Souls gespeeld).