Mordhau (2019)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
online

Ontwikkeld door Triternion
Uitgegeven door Triternion

Betreed een hectisch slagveld van maximaal 64 spelers, als huurling in een keiharde middeleeuwse wereld. Ervaar brute melee gevechten, van kleinschalige conflicten tot een totale oorlog, in modes zoals Frontline en Battle Royale. Vecht tegen vijanden samen met je vrienden in de coöperatieve Horde-modus, of oefen je vaardigheden offline tegen de AI. Creëer een eigen personage, verbeter je verdedigings- en aanvalsmanoeuvres en ontwikkel een unieke stijl.

avatar van Duke Nukem
Breng dit spel uit op de PlayStation 4 aub Triternion!