Zhelter (2020)

Action / Simulation

Ontwikkeld door G1 Playground
Uitgegeven door G1 Playground

De vorige wereld is afgelopen maar je hebt het overleefd. Samen met een groepje andere overlevenden heb je een kleine commune kunnen opbouwen om de apocalyps veilig uit te zitten. Maar na een tijd werd de zombie-horde zo groot dat zelfs dit onderkomen onhoudbaar werd. Nu sta je er weer alleen voor. Overleef door voldoende water en voedsel te verzamelen, terwijl je de horde constant voor probeert te blijven.

avatar van Mithrandir
Dit ziet er tof en interessant uit, dus even op mijn wishlist op Steam gezet.

Nou...ik wacht hiermee even - lijkt me een titel die eventueel ook nog wel eens naar de Switch zou kunnen komen. Komt hij daar op lijkt me dit wel een geheide aankoop.

switch-fanboy, tsk

Grovonion schreef:
switch-fanboy, tsk

Loop niet te zeiken. Ik heb deze week al meer Xbox games gekocht dan Switch games, en met de Humble Bundle morgen in aantocht...