FIFA 08 (2007)

Alternatieve titels: FIFA Soccer 08 | FIFA Football 08

Mobile / Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

In FIFA 08 heb je de mogelijkheid om de vaardigheden te leren die nodig zijn om als een echte voetbalprof te spelen. Stap in de schoenen van een prof via een nieuw speltype waarbij je uitgedaagd wordt dezelfde onderdelen van het spel onder de knie te krijgen als een echte voetbalprof: van positie kiezen en tackelen tot het spel 'lezen' en passen. Ga het veld op met een zelf ontworpen speler om een hele wedstrijd als die voetballer te spelen en groei in de loop van het seizoen uit tot een topspeler.

paulisdik schreef:

Je hebt wel Nederlands eftal met FIFA 08 alleen heb je alle spelers van die vreemde namen.

Met de optie "Nationale Selecties Wijzigen" is dat zo gefixt
En boeiend van dat Nike-logo, wie kijkt daar nu naar

SkullKid schreef:

Met de optie "Nationale Selecties Wijzigen" is dat zo gefixt
En boeiend van dat Nike-logo, wie kijkt daar nu naar

Ik! Daarom baal ik ervan dat heel de Engelse League nep is. (bij PES)

superdross
echt een poep spel pes2008 is veel mooier net echt voetbal dit is echt zoon baby spel

avatar van JohnWilliams
superdross schreef:

Pes is altijd wat realistiser geweest dan FIFA maar om nou te zeggen dat het z'on baby spel is lijkt mij wat té overdreven...

JohnWilliams schreef:

gewoon negeren, een ventje van 10 die een keer wil opvallen.

JohnWilliams schreef:

wat gameplay betreft wel maar ik denk dat het nog een jaartje of twee duurt dat niemand meet om fifa heen kan,

avatar van Flammazine
lol mario kart en donkey kong vind ie dan wel weer geweldig.

Ik vind deze versie beter dan de vorige,maar jongen, eer je die nieuwe controls weer in je systeem hebt zitten...

leuk spel zeer leuk

avatar van LeidseHoodie
superdross schreef:

mooier?? PES?? grapneus dat je der bent

Fifa speelt misschien iets minder vloeiend, maar als je L1 gebruikt bij je passes in de aanval is dat al beter.
Online is dit zo verslavend.. Lekker met wat vrienden ranked matches tegen spanjolen met een headset: "puta, puta, puta!!" nog nooit zo gelachen.
Trouwens een nederlander staat op nr.2 in de online rankings, die dude moet knijtergoed zijn
Als er nog uitdagers zijn voor mij, graag

avatar van LeidseHoodie
Trouwens die nederlander dat is op de PS3, hulde, buiging, hulde

Kan jij met de PS3 mensen horen via de headset? Bij mij lukt dat niet.

avatar van Fabregasje
Tharoy schreef:
Kan jij met de PS3 mensen horen via de headset? Bij mij lukt dat niet.

Als het goed is moet je bij je XMB bij Instellingen je headset aan kunnen sluiten en dan input en output.

avatar van Fabregasje
superdross schreef:

Ik moet toegeven dat ik PES 2008 op de PLAYSTATION 2 veel beter vind. maar nu FIFA next-gen is gegaan vind ik FIFA 08 veel en veel beter en mooier op de PLAYSTATION 3 dan PES 2008. maar dat is mijn mening

avatar van Flammazine

te frustrerend om echt leuk te zijn.

Flammazine schreef:
ligt het aan mij of heeft het spel teveel bugs om fijn te spelen. na een match of drie heb ik er genoeg van. wisselen naar het verkeerde mannetje,passes die fout uitgevoerd worden enz... speel je als coach tegen een ploeg die de bal met moeite drie keer kan rondspelen,scoor je met moeite 1 keer (na een dozijn kansen die onbegrijpelijk gemist of gered worden), krijg je in de laatste minuut een tegendoelpunt te slikken op een vrije trap die van achter de middenlijn vertrekt. geloof me,het is me meer dan eens overkomen. te frustrerend om echt leuk te zijn.

Ik denk dat dit gewoon onkunde is.

Iron Rose schreef:

Ik denk dat dit gewoon onkunde is.

avatar van Iron Rose
Ja sorry hoor, maar die dingen die jij opnoemt daar heb ik nooit last van (en een hoop andere mensen ook niet). Dit zijn dan geen bugs; jij bent toch zelf verantwoordelijk voor de goals en als je dr dan maar 1 of zelfs 0 in legt dan is er natuurlijk een kans dat je aan het eind een tegengoal krijgt, wat in het echt ook geregeld gebeurt. Passes die niet aankomen is ook gewoon jouw fout. Als jij gewoon normaal passt en niet alles gehaast door het midden speelt komen de meeste ballen gewoon aan, want de AI is gewoon prima in FIFA 08. Ik heb bovendien ook nog nooit een tegengoal gekregen zoals jij beschrijft (vanaf de middellijn). Misschien dat je FIFA 08 pas een paar dagen speelt, want ik vond het in het begin ook wennen, hoor.

avatar van Flammazine
Ik heb het spel toch al een maand of twee,en ik speel fifa al sinds '99 en dit is de eerste versie waar ik zo mee sukkel.Hoewel in 07 dat automatisch van mannetje wisselen ook al op mijn systeem werkte. Misschien dat het aan mijn versie ligt(x360), een vriend van me heeft eigenlijk dezelfde commentaar als ik. Dat mijn passes niet aankomen kan ook aan de ploeg liggen waar ik mee speel hoor(Standard Luik(3*)). Voorlopig blijft het op 2.5 staan. We zullen zien.

avatar van Iron Rose
Ik speel met Crystal Palace (2,5*) en ik heb weinig last van foute passes.

jorisje123456
Zo'n zwak spel op PC... Niet te vergelijken met bv de 360-versie

avatar van Tha Luz
En nog steeds is het commentaar zo gefucked..

Sims
Valt zwaar tegen naar mijn mening. Was natuurlijk geen ramp, maar in de Fifa games hoort het juist steeds beter te gaan. Fifa 05 blijft voor mij het hoogtepunt an de Fifa-games.

avatar van Ajax&Filmfreak
Speelt dit spel op de pc makkelijker als je er een joystick op aansluit? (Bijv. De 360 controller voor de pc). Ik Speel nu al enige tijd met toetsen bord en kom niet hoger dan Semi Proffesional. Op de Ps3 won ik alles na een week op de moeilijkste stand.
Had trouwens wel verwacht dat het next gen ook een duidelijk beter commentaar op zou leveren, dat vind ik nog steeds triest!

avatar van Klaas-Jan
Zeker de beste fifa tot nu toe, de vorige waren zo ongelooflijk scripted, werd al na 2 weken saai. Passes zijn soms kut, steekpasses zijn in 80 % van de gevallen kut, koppen slaat nergens op, tegenstanders combineren allemaal als arsenal. Verder wel vet spel hoor.

Lekker om online te spelen. Doe dat ook alleen maar. 5,0

avatar van GAMEKING94
Supervet voetbalspel. Met veel modes.

Jammer dat je geen nationale elftallen kan coachen.

Het ziet er nog steeds niet super uit op de PC.

avatar van Ajax&Filmfreak
Speel inmiddels met de joystick en dat gaat veel beter!

avatar van @hotmail.com
Een van de betere fifa,s die ik heb gespeelt

ik heb ook nog een tip als je met careermode
veel geld wil verdienen.
1.stuur je scout de hele tijd op pad.
2.contacteer alle spelers.
3.en dan allemaal verkopen.

werkt heel goed bij mijn RB salzburg

avatar van Edwin Pindahaai
Ha, mooie tip. Maar voor mij gaat de lol er dan al snel af. Er is altijd wel zoiets bij Fifa. Meteen ook de reden waarom ik dit al een aantal jaar niet meer koop. Geef mij maar Pro Evo.