FIFA 08 (2007)

Alternatieve titels: FIFA Soccer 08 | FIFA Football 08

Mobile / Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

In FIFA 08 heb je de mogelijkheid om de vaardigheden te leren die nodig zijn om als een echte voetbalprof te spelen. Stap in de schoenen van een prof via een nieuw speltype waarbij je uitgedaagd wordt dezelfde onderdelen van het spel onder de knie te krijgen als een echte voetbalprof: van positie kiezen en tackelen tot het spel 'lezen' en passen. Ga het veld op met een zelf ontworpen speler om een hele wedstrijd als die voetballer te spelen en groei in de loop van het seizoen uit tot een topspeler.

avatar van Harmonica
Op elke moeilijkheidsgraad een persoonlijk record verbeterd:

Amateur: Eén competitie ongeslagen, 81 goals en 4 tegendoelpunten.
Semi-Pro: Eén competitie ongeslagen waarvan 7 keer gelijk gespeeld. 68 goals en 23 tegendoelpunten.
Professioneel; Competitie telde 34 wedstrijden; 23 gewonnen, 3 gelijk gespeeld, 8 verloren.
Wereldklasse (Champions League): 21 goals en 17 tegendoelpunten.

ik ben nooit echt fan van fifa geweest de enige echte goeie fifa spellen zijn 98,99 en 2005.
En dit is een van de slechtere spellen.

JLjuju schreef:
En ze doen zo droog als je gescoord hebt.

Tja, Nederlands commentaar hé. Vergeleken met de andere talen is daar geen passie te bekennnen. Ik speel FIFA standaard met Engels commentaar (en anders Italiaans, Frans of Spaans op 12 ter variatie).

avatar van creepy_one
ik ben helemaal geen fan van voetbalgames en ik was al snel uitgekeken