SnowRunner (2020)

PC / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PlayStation 5 / Macintosh
Simulation
single player / online

Ontwikkeld door Saber
Uitgegeven door Focus

Deze off-road simulator is het vervolg op Mudrunner. Stap in één van de beschikbare voertuigen – variërend van 4WD SUV’s tot zwaargewicht vrachtwagens – en baan je een weg door onherbergzame sneeuwlandschappen. Om het volledige landschap te verkennen zul je tal van gevaren moeten doorkruisen, waaronder sneeuwstormen, ijsvlaktes en modderstromen.

Hen die mij een beetje kennen weten wie ik zoal ben en waar mijn zinderende tinteldinges nou echt eens van op scherp komt te staan diep van binnen.

Heb je het toch wel over SnowRunner ja.

SnowRunner en de zanger Scott Walker.

Sommigen die mij kennen zelfs reeds mijn welkom bij verspeeld.

Altijd maar doordaveren over zaken die hen werkelijk geen bal interesseren.

Zaken als SnowRunner.

Hebben er niets mee.

Ik echter wel:

Van de weg verhard door zompig zand en even later uiteraard de door sneeuwval bedekte vlakte.

Vind het allemaal zeer mooi.

Werkelijk prachtig.

Doe het graag dus vandaar.