SnowRunner (2020)

Simulation
single player / online

Ontwikkeld door Saber
Uitgegeven door Focus

Deze off-road simulator is het vervolg op Mudrunner. Stap in één van de beschikbare voertuigen – variërend van 4WD SUV’s tot zwaargewicht vrachtwagens – en baan je een weg door onherbergzame sneeuwlandschappen. Om het volledige landschap te verkennen zul je tal van gevaren moeten doorkruisen, waaronder sneeuwstormen, ijsvlaktes en modderstromen.

Binnenkort de sneeuwkettingen er maar omheen, Confusie en Grovonion?

centurion81 schreef:
Binnenkort de sneeuwkettingen er maar omheen, Confusie en Grovonion?

Wel grappig dat jij de vergelijking met Death Stranding maakte bij Mudrunner, Confusie..In deze nieuwe trailer lijkt 't dat Focus dat ook vindt

This SnowRunner Trailer Is a Brilliant Riff on Death Stranding - Push Square - pushsquare.com

komt er zeker ook bij, eens de prijs gevallen is, geen haast, met de voorloper kom ik nog wel even toe.

Had hem al gezien en ziet er zeker nice uit inderdaad.

Maar ook nog genoeg te doen met de voorganger en sowieso nog een tijdje wachten voor hij eventueel op de streaming service verschijnt waar het voor mij toch wel allemaal te doen is tegenwoordig.

Vind het heerlijk zo.

Ziet er zeker wel een zeer puike sequel uit. Behoorlijk uitgebreid en bovendien meer dan alleen sneeuw. Gaat er op den duur zeker komen want vind het concept erg chillaxend leuk dat dit soort spellen worden gemaakt. Streamen of zelf kopen nog even bekijken.

Hen die mij een beetje kennen weten wie ik zoal ben en waar mijn zinderende tinteldinges nou echt eens van op scherp komt te staan diep van binnen.

Heb je het toch wel over SnowRunner ja.

SnowRunner en de zanger Scott Walker.

Sommigen die mij kennen zelfs reeds mijn welkom bij verspeeld.

Altijd maar doordaveren over zaken die hen werkelijk geen bal interesseren.

Zaken als SnowRunner.

Hebben er niets mee.

Ik echter wel:

Van de weg verhard door zompig zand en even later uiteraard de door sneeuwval bedekte vlakte.

Vind het allemaal zeer mooi.

Werkelijk prachtig.

Doe het graag dus vandaar.

Zit toch wel met smart te wachten op die PS5 upgrade die deze maand dan eindelijk zou gaan verschijnen.

Met name de vibratie beleving functionaliteiten zouden een van mijn onbetwistbare favoriete games van de laatste jaren zomaar eens naar een nog hoger plan kunnen gaan brengen.

Ruig ronken op de woeste vlakte zowaar als algehele beleving nog wezenlijker met diepgaande vibratie sensatie variatie meer dan ooit tastbaarder.

Ben er helemaal voor zoals je vast wel zal begrijpen.