Without Escape (2018)

PC / Macintosh / Nintendo 3DS / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox One
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Bumpy Trail
Uitgegeven door Bumpy Trail en Ratalaika

Dit first-person point-and-click avontuur sleurt je mee in een alternatieve realiteit. Wanneer je op een koude winteravond thuis komt, kom je tot de ontdekking dat geen van je familieleden thuis is. Je neemt het ter kennis aan en gaat naar bed. Maar diezelfde nacht – rond kwart voor drie – ontwaak je plots uit je slaap door vreemde geluiden vanuit het huis. Zijn het inbrekers, of is er iets anders aan de hand? Vanaf het moment dat je op onderzoek uitgaat verandert de zo vertrouwde wereld om je heen in een ware nachtmerrie.