Earth & Beyond (2002)

RPG / Simulation
multi player / online

Ontwikkeld door Westwood
Uitgegeven door Electronic Arts

Duik, samen met duizenden andere spelers van over de hele wereld, in een sterrenstelsel gevuld met vreemde nieuwe werelden, wezens en waardevolle buit. Spelers maken unieke personages en ruimteschepen waarmee ze de Melkweg kunnen verkennen en vormen. Vreemde ontmoetingen, felle gevechten, moordende handel, ongekende ontdekkingen, gevaarlijke missies, vernietigende vijanden, strategische allianties en epische oorlogen staan je te wachten op dit buitenaards avontuur.