Inunaki Tunnel (2019)

Ontwikkeld door Chilla's Art
Uitgegeven door Chilla's Art

Inunaki Tunnel, wat letterlijk “Huilende Hond Tunnel” betekent, is een plek die echt bestaat. De tunnel bevindt zich in Miyawaka town, Fokuoka Prefecture, Japan. Deze plek staat bekend als een behekst gebied waar vele moorden hebben plaatsgevonden. Inmiddels is de tunnel geblokkeerd zodat niemand er meer in kan. In deze game speel je een nieuwsgierig persoon die hoopt populariteit te bereiken door een opname te maken van wat er in de tunnel te vinden is, met alle gevolgen van dien.