Lonely Mountains: Downhill (2019)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Racing / Sports

Ontwikkeld door Megagon
Uitgegeven door Thunderful

Ga op een spannende rit door een ongerept berglandschap. Baan je een weg door dichte bossen, smalle paden en wilde rivieren. Race, spring, glij en probeer niet te crashen, om de top van de vallei te bereiken! Elke berg heeft verschillende paden, rij langs rustige bergmeren, door majestueuze bossen, of trotseer steile kloven.

avatar van Waackx
In al zijn eenvoud gewoon een heerlijk en verslavend spelletje; geen soundtrack alleen maar natuurgeluiden, van kwakkende kikkers tot fluitende vogeltjes.
Heerlijk ontspannend maar tegelijk heel gruwelijk om te zien hoe je op om de tientallen soorten manieren keihard op je plaat kunt gaan met je bike, zeer grappig en realistisch gedaan.
Bij sommige tracks ben je allang blij dat je niet 20 keer op je bek gaat voordat je eerste checkpoint behaald hebt en dan zit de game vol met tijdraces notabene om nieuwe bikes en nieuwe outfits te unlocken.
Misschien een beetje prijzig momenteel, maar deze game heeft mij wel een week zoet gehouden.