Fireworks Mania: An Explosive Simulator (2020)

Simulation

Ontwikkeld door Laumania
Uitgegeven door Laumania

Is één dag in het jaar niet voldoende voor je? Met deze sandbox simulator kun je heel het jaar door de mooiste vuurwerkshows samenstellen en de lucht in knallen. Verschillende soorten vuurwerk zijn beschikbaar: van potten en pijlen tot knalvuurwerk. Diverse effecten moeten bijdragen aan de realisme. Zo zul je een knal ervaren wanneer je niet genoeg afstand neemt, en kun je een kettingreactie veroorzaken wanneer je vuurwerk in aanraking komt met ander vuurwerk.

Jaaa mooie gepaste toevoeging voor oudjaarsdag, Winkelwagentje!

Grappen dat dit spel in special edition dan S.E.
Fireworks Mania: An Explosive Simulator had geheten en in Enschede was geproduceerd zijn zeker wat misplaatst?

Nee. Enkel een paar jaren te laat. Ze zouden effectiever zijn geweest de dag na het drama zelf toen het nog een uitdovend knalfuifje was.

...maar ach. Met wat geluk verliezen er vanavond ook weer enkele stoere jongens wat lichaamsdelen, en wat dronken rakkers met de een of andere goedgemikte vuurpijl hun huis, dus het kan nog wel enigszins.