Globesweeper: Hex Puzzler (2019)

Puzzle

Ontwikkeld door Incandescent
Uitgegeven door Incandescent

Dit spel neemt het concept van Mijnenveger en past het toe op een globe, waardoor het een volledig nieuw puzzelconcept wordt. Het spel bevat 92 uitdagende puzzels.

avatar van Finidi
Oeh, nog een mijnenveger/hexcells variant! Maar in deze game zijn de vakken geprojecteerd op ‘n globe, waardoor het nog weer wat anders speelt. Verder gewoon de standaard mechanics, kun je ook m’n Tametsi mening voor lezen. Deze is ook weer prima. Wel wat vervelende achievements, waar je de levels zonder een enkele fout moet doorspelen. Maar de levels zijn erg groot, en zeker omdat je alleen links (geen bom) en rechts (wel bom) klikt is het gemakkelijk om dat één keer te verprutsen in de 2000 vakken van het laatste level. Dat maakte dat er wel een gevoel van frustratie overbleef toen ik het spel uitgespeeld had.

4/5