Age of Empires: The Rise of Rome (1998)

PC / Mobile
Strategy
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Ensemble, Forgotten Empires, Tantalus en Floodgate
Uitgegeven door Microsoft en Mobile Digital

Age of Empires: The Rise of Rome is een uitbreidingspakket voor het real-time strategy computerspel Age of Empires. Het spel is gebaseerd op de opkomst van het Romeinse Rijk en het voegt de Romeinen en drie andere beschavingen, Carthago, de Macedoniërs en Palmyra, aan het spel toe.

avatar van leroy*
jaa dit spel heb ik zo super veel gespeeld, was er echt verslaafd aan.

avatar van Jorge-E
Super spel gewoon.

avatar van Martijn
misschien wel een van de leukste en beste uitbreidingen ooit.

Zeer leuke uitbreiding en zoals het eerste goede levels.
4 sterren

avatar van Barcel
Jorge-E schreef:
Super spel gewoon.

Zeker weten.

avatar van ps3me
vond het spel wel goed, maar ik vind AoE III of AoM beter hoor!

leuke expansion, was een behoorlijk goede game voor destijds.
heb deze dan ook véél te véél gespeeld!!
4,0*!!
AoM is ook beter en leuker ps3me

Lad
Leuk spel, zonder meer. Het was wel fijn om het zo een keer te spelen, maar meer dan ook niet.

Ik heb deze gespeeld na de 2 versies van Age of Empires II: The Age of Kings en Age of Empires II: The Conquerors. Deze 2 bevielen me zo fel, dat deze niet anders kon dat wat tegen te vallen.

Toch kan ik goed begrijpen dat het hoog scoort, het is een spel voor de echte fans. 3 sterren.

Ik heb deze volgens mij nooit gespeelt..

avatar van Tsjo-Wi
Bedankt voor de nuttige informatie.